Logo Gmina Sieroszewice

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 16976
W sumie: 298241

News

News zdjęcie id 1565

UCZNIOWIE KLAS VIII WZIĘLI UDZIAŁ W DRZWIACH OTWARTYCH ZESPOŁU SZKÓŁ USŁUGOWYCH W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

27.02.2019

Uczniowie z klas VIII ze szkół podstawowych w Rososzycy, w Sieroszewicach i w Strzyżewie pod opieką nauczycieli , skorzystali z zaproszenia Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wlkp. na  „Drzwi Otwarte”. Przygotowano tu dla nich  wiele różnorodnych atrakcji.

Działania te miały na celu pomóc uczniom w wyborze kierunku nauki na kolejnym etapie edukacyjnym.

W czasie zajęć warsztatowych uczniowie mogli odkryć, bądź rozwinąć swoje pasje i zainteresowania. Przyszli absolwenci szkół podstawowych mogli wziąć udział w następujących warsztatach: „Domowe słodkości”, „Pieczenie kruchych ciasteczek”,  „Zdrowe żywienie, sporządzanie surówek i dipów”, „Akademia reklamy” oraz warsztaty na temat zachowania przy stole i nakrywania stołów.

Bardzo ciekawe okazały się ponadto warsztaty dotyczące branży modowo-krawieckiej: „Kreatywne modelowanie odzieży”, na których omawiano kierunki związane z projektowaniem i produkcją odzieży w technikum i szkole branżowej I stopnia. Nauczyciele przedmiotów hotelarskich oraz ich uczniowie zaprosili swoich młodszych kolegów i koleżanki do wzięcia udziału w warsztatach zachęcających do nauki w zawodzie technik hotelarstwa.

Ósmoklasiści zapoznali się z tą bogatą ofertą szkoły, zadawali liczne pytania oprowadzającej ich młodzieży i poszerzali swoją wiedzę o zawodach.

Po tych bardzo ciekawych zajęciach uczniowie wraz z opiekunami zwiedzili otwarte jesienią ubiegłego roku najnowocześniejsze w południowej Wielkopolsce Centrum Kształcenia Praktycznego mieszczące się przy ulicy Wojska Polskiego.

Już niedługo, bo w dniach 1-2 marca, uczniowie zainteresowani ofertą ostrowskich liceów będą mogli skorzystać z oferty „Drzwi otwartych” tych szkół.

Autor: Violetta Nowicka

 

 

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.